trening i alkohol
(prestaro za odgovor)
ere
2014-02-04 07:58:39 UTC
Dali naporan trening doprinese tome da te alkohol više ubije... eto ovaj
vik sam izašao i doslovno me je ubilo.. a prije izlaska cijeli tjedan
sam pojačao treninge... i primjetio sam da svaki put kad počnem trenirat
i kad pretjeram s treningom i alkoholni vikend me više ubije... dali je
to slučajno ili može biti povezano
RzR
slabo se hranis...
crno tijelo
2014-02-04 12:56:45 UTC
Post by RzR
slabo se hranis...
Bas to, ja kada jedem ovu usrani bildersku hranu polomi me jedna piva. A
dok jedem sve, jedino sto me moze polimiti je rakija ili viski
Tech
2014-03-12 07:02:56 UTC
Post by ere
doslovno me je ubilo..