cross fit & creatine
(prestaro za odgovor)
pg
2014-03-03 23:14:24 UTC
Podzrav ljudi,
Ima li mi netko ovdje za dati kakav pametan savjet u vezi suplemenata za
cross fit treninge?
Otkako sam počeo trenirati cross fit moram priznati da sam oduševljen,
ljudi koji me nisu vidjeli mjesec dana već primjete na meni rezultate.
Poslije treninga popijem whey i pojedem bananu. Da li biste mi
preporučili creatine? Ili još nešto za oporavak poslije treninga jer
trening je ubitačan toliko da mi treba dobrih sat vremena da dođem k
sebi poslije, ali isplati se!
RzR
sto je to cross fit?
Kresimir
2014-03-06 08:13:47 UTC
Koji ti je cilj?

Ako napredujes , nastavi kao i do sada.
pg
2014-03-26 12:21:12 UTC
Post by Kresimir
Koji ti je cilj?
Cilj mi je prvenstveno rezanje masti, ali da zadrzim sto vise misicne
mase koje imam. Jedno vrijeme sam napredovao, ali sad mi se cini kao da
je stalo.
Kresimir
2014-03-26 12:27:47 UTC
Post by pg
Cilj mi je prvenstveno rezanje masti,
Trebas znati kako je prehrana 80% rezultata kod "rezanja" masti.
Dakle, po9alji jelovnik.

---
U ovoj e-pošti nema virusa i zlonamjernih programa jer je aktivna avast! antivirusna zaštita.

Renato
2014-03-07 18:38:42 UTC
http://www.sportskitrening.hr/trening-i-suplementacija/