STEROIDI
(prestaro za odgovor)
24sata
2013-02-20 15:52:46 UTC
Novinarka sam 24sata i pišem članak o štetnosti anaboličkih steroida. Tražim nekoga tko ih je koristio i to mu je promijenilo život - razbolio se, osiromašio, uništio si tijelo ili mu je to na bilo koji način narušilo normalno funkcioniranje ... Naravno, jamčim potpunu i apsolutnu anonimnost, a razgovarati možemo mailom, telefonom, kako god. Moj mail je ***@24sata.hr.
Pozdrav!
Jakov Sosic
2013-02-20 16:10:49 UTC
Post by 24sata
[...]
A moze li se prijaviti netko kome su steroidi promijenili zivot -
pojacali zdravlje i tijelo, obogatili se, ozdravili ili da im je to na
bilo koji nacin popravilo normalno funkcioniranje?
HDZ vs SDP is like Alien vs. Predator. Whoever wins, we lose.
Sika
2013-02-21 11:31:39 UTC
Post by Jakov Sosic
A moze li se prijaviti netko kome su steroidi promijenili zivot -
pojacali zdravlje i tijelo, obogatili se, ozdravili ili da im je to na
bilo koji nacin popravilo normalno funkcioniranje?
Koga to zanima :)
Sika
Jakov Sosic
2013-02-21 17:37:21 UTC
Post by Sika
Post by Jakov Sosic
[...]
Dosadni novinari, i onda se pitaju zasto novine izumiru... samo da im je
do senzacije. Probajte nac naslovnicu bez barem 5 usklicnika...
HDZ vs SDP is like Alien vs. Predator. Whoever wins, we lose.
mici
Sika
2013-02-22 13:22:35 UTC
Post by Jakov Sosic
Dosadni novinari, i onda se pitaju zasto novine izumiru... samo da im je
do senzacije. Probajte nac naslovnicu bez barem 5 usklicnika...
Jos su bolji naslovi sa upitnicima :) a o pismenosti doticnih da ne
govorim :) nekad imam osjecaj da im portiri pisu clanke :)
Sika
RzR
kaj to postoji?
Kresimir
Da.
john
2013-02-25 11:22:32 UTC
Post by RzR
kaj to postoji?
kao i kod vecine stvari u zivotu, stvar je u doziranju....
24sata
2013-02-25 12:20:23 UTC
Post by 24sata
kaj to postoji? Da, i svizac na kraju zamota čokoladu....
Vidim da je ovo otišlo u posve krivom smjeru. Dugoročno gledano, steroidi nikome nisu uljepšali ni popravili život i vrlo je zlonamjerno i neodgovorno tvrditi tako nešto. Bez obzira na dozu, riječ je o lijekovima koji utječu na psihičko i fizičko zdravlje konzumenta, a mladi gospodin kojem je od steroida suuuuper, neka mi se javi za 20, 30 godina pa ćemo opet pričati o toj temi.
kao i kod vecine stvari u zivotu, stvar je u doziranju....
RzR
2013-02-25 15:00:30 UTC
kao i kod vecine stvari u zivotu, jedan ko nijedan? :)
john
Znaci imate vec unaprijed odredjenu agendu ....
24sata
2013-02-25 12:17:52 UTC
Pozdrav!
Enis
2013-02-25 18:42:51 UTC
I ja sam sam cuo price i prve ruke od dvoje troje ljudi koju pricaju da su i
u mladosti uzimali, ali sada svi oni imaju problema sa tlakom, masnocama,
srcem.
Jakov Sosic
2013-02-26 00:22:38 UTC
Post by Enis
I ja sam sam cuo price i prve ruke od dvoje troje ljudi koju pricaju da
su i u mladosti uzimali, ali sada svi oni imaju problema sa tlakom,
masnocama, srcem.
A inace, tko nije uzimao steroide, u starosti nema problema ni sa tlakom
ni sa masnocama a ni sa srcem.
HDZ vs SDP is like Alien vs. Predator. Whoever wins, we lose.
Jakov Sosic
2013-02-26 00:27:43 UTC
Post by 24sata
[...]
Tocno. No, umjesto da sirite paniku i lovite sokantne naslove sa
srceparajucim pricama o unistenim zivotima, kako bi bilo da mozda vi
novinari jednom u zivotu obradite temu objektivno i nepristrano, bez
izazivanja emocija citatelja i bez nepotrebnog senzacionalizma?

Znate li samo kakve reakcije izazivate kod npr roditelja? Koji
zahvaljujuci vasem sijanju straha od steroida djecu povlace iz teretana i
salju na ulice?
Post by 24sata
mladi gospodin kojem je od steroida suuuuper, neka mi se javi za 20, 30
godina pa ćemo opet pričati o toj temi.
Zasto tek za 30 godina ako je mladi gospodin pod utjecajem steroida sada
u punoj potenciji? Vise koristi a i zabave cete od njega imati sada, za
30 godina ce bit starac i ni plave pilule nece bas pomagati...
HDZ vs SDP is like Alien vs. Predator. Whoever wins, we lose.
Rakija
2013-02-26 22:33:21 UTC
Post by 24sata
[...]
Ma kako nije nikome uljepsan i popravljen zivot, pogledajte samo Lionel
Messija....
Kresimir
2013-02-26 10:22:05 UTC
Post by 24sata
Novinarka sam 24sata
Ako ste novinarka onda bi trebali biti otvorenih pogleda na temu o kojoj
pi¹ete.
Bilo kakva zatucanost vas baca na dno novinarstva, bez obzira sta vi mislite
o sebi.
kanabis je zabranjen u HR, a dokazano lijeci ljude i svakodnevno se pi¹u
pozitivni tekstovi o njemu kao lijeku.
Steroidi su lijekovi koji se zloupotrebljavaju, ali zapamtite: profi bilderi
ih koriste 50tak godina i svi u dozivjeli starost(mozda i ima nekakav
izuzetak,ali opet on nije pravilo) i vec ta informacija vam treba nesto
znaèiti - da sportasi pod lijecnickom kontrolom NEMAJU nikakvih problema.
Uzmite primjer Sylvester stallone koji cijeli zivot uzima steroide i sta mu
je? Osim usjpesne filmske karijere nista. :)
A sin mu je od nezdravog zivota (alkohol ,droge i sl. tko zna) mlad umro.
Nazalost.

C/P starije rasprave na BB grupi:
Izgraðuju kvalitetnu misicnu masu bez masnog tkiva,skidaju masno
tkivo,daju snagu,saniraju istegnuca tetiva,uganuca,hematoma itd,kod
bolesnika
povecavaju imunitet, intenzivniji treninzi bez opasnosti od
pretreniranosti,neki imaju jako dobar efekat na apsorpciju kalcija u kosti
cime sprijecava i otklanja osteoporozu, reguliranje seksualne
disfunkcije,...

Negativne posljedice:

- pojacenje androgene celavosti kod NEKIH anabolika; moze se rijesiti
uzimanjem preparata koji blokiraju DHT u skalpu (Propecia) ili
koristenjem onih koji ne djeluju na kosu ako je to nekome bitno.
Ionako je vecina buff momaka osisana na nulu

Da, no koliko moras biti glup da ne skuzis da ti otpada kosa i da se idalje
rokas mjesecima,a ima takvih...

- manji problemi s aknama po tijelu

Koji se rjesavaju prehranom s puno proteina koji malo i blokiraju
DHT, ili vitaminom A ili Retin A kremamama ili antibiotskim
kremama (eritromicin i sl...) ili Akutanom u tezim slucajevima...

Kod zena se akne rjesavaju s Aldakctonom koji djeluje
negativno na visok androgeni nivo...

- u slucaju gadnog abusea 17-alkylated oralsa, moguce je prolazno
povecanje jetrenih enzima (sto nije isto kao i ostecenje jetre)

Gadan... znaci bar godinu dana rokanja metanima i winstrolima...
no ima i tkavih bisera, a obicno nikad nisu culi za Sylimarin ili NAC...

- smanjenje testikularnog volumena i poremecaj HPTA-LH osi sto se moze
izbjeci pravilno tempiranom primjenom HCGa, Clomida, Bromocriptinea i
Nolvadexa nakon kure

- ginekomastija, sto se moze drzati pod kontrolom antiestrogenima tipa
Femara ilI Arimidex te blokatorima estrogena tipa Clomid ili Nolvadex,
odnosno antiaromatasama tipa Proviron.

- prolazno povecanje tlaka kod uzasno visokih doza, osobito androgena
koje skoro nitko ne koristi, moze se drzati pod kontrolom pazeci na
unos natrija te laganim diureticima ili antihipertenzivima (tipa
Hygrotone ili Captopril)

Nema niti jedne "nuspojave" koja se ne bi mogla sanirati.

Price o raku, agresiji i raspadanju tijela od anabolika lovacke su price.

U praksi ces naici na akne, pogorsanje celavosti i smanjenje testisa
te ginekomastiju. Ovo s tlakom je puno rjedje a s jetrom skoro da
spada u domenu lovackih prica.

Najveca nuspojava je misicni rast i smanjenje postotka tjelesnog sala
te poboljsana regeneracija.

Nazalost, opce znanje ljudi i iskustvo nece biti nikada dovoljno
da se o anabolicima uopce moze raspravljati. Rijec je o kompleksnoj
materiji koja zadire u biokemiju i fiziologiju. Za to su bolje mjesto
bodybuilding boardovi.

Nedavno u Veèernjem listu bio je odlièan èlanak o ¹tetnosti raznih supstanci
na dru¹tvo.
Na prvom mjestu je - ALKOHOL, pa cigara te droge.
Steroidi su bili na - 11. mjestu !

Ali vi novinari samo dajte pisati o steroidima kao glavnom problemu dru¹tva.
RzR
tako je...ako ti to treba u zivotu onda si bolesnik...fino si to objasnio :)
Kresimir
2013-02-27 10:06:28 UTC
Post by RzR
tako je...ako ti to treba u zivotu onda si bolesnik...fino si to objasnio :)
Ni na kraj pameti nebi nekom savjetovao uzimanje steroida! Nadam se kako to
razumijes.

Velika je steta jednog clanka kojeg nisam snimio u kojem se doktori zale
kako pacijenti ne zele tretman steroidima jer se BOJE!
Boje se cega? Boje se da ce im narasti 3ce jaje, otpasti kosa i slicne
gluposti.
Problem je neznanje i preuvelicane stetnosti uzrokovane steroidima.

Dali zelis razumjeti sta pisem ili ne ?

Steroidi su lijekovi kojima se lijeci!
Ali to novinarka ne zeli napisati vec samo negativu sto iskrivljava cijelu
sliku o njima!
Zasto nebi uz taj clanak napisala ZASTO se steroidi inace koriste? U koju
svrhu. Za lijecenje ljudi, itd.
RzR
2013-02-27 18:18:00 UTC
Post by Kresimir
Post by RzR
[...]
to je drugo...kada medicina to prepise, onda se trebaju uzimati, iako
ako ti steroidi imaju bilo kakve veze sa recimo kortikosteroidnom masti
onda jao si ga takvim pacijentima :((((

svojedobno sam trebao to koristiti i nakon toga mi je ni manje ni vise
izbio virus vodenih kozica, pa ti vidi...a to je bila samo malo masti...
ja sam mislio da je to opcepoznato
Kresimir
2013-03-01 11:40:24 UTC
Post by RzR
ja sam mislio da je to opcepoznato
Nije. Niti priblizno.
Danas ljudi na spomen "protein" misle sve najgore, a ne nesto vise.
Jakov Sosic
2013-02-27 10:50:10 UTC
Post by RzR
Post by Kresimir
Post by 24sata
[...]
With great power comes great responsibility. To sta su vecina ljudi
kreteni i idioti nije krivica steroida. Ako nekome poboljsavaju zivot,
zdravlje i izgled, ne znaci da bi ih trebao svak koristiti.

Za pocetak, za (relativno) sigurno koristenje treba ulozit trud,
koncentraciju i novac, sto vec u startu eliminira 99.99% populacije. I
mene je taj dio eliminirao :) Ne mogu si svi priustiti privatne trenere i
lijecnike kao Stallone, stoga ostaje na korisniku samom da prouci tonu
literature, sredi prehranu do u gram, nabavi steroide na crno, placa
nekoliko hormonskih slika tokom kure, placa dodatne lijekove za zastitu i
oporavak nakon kure itd.

A kako to u praksi funkcionira - dodje debil koji trpa u sebe sve na sta
naidje, sjebe zdravlje i evo lesinara novinara da zaradjuju na senzaciji.

Ako oces test, razmisli sto si sve iz medija procitao/cuo o heroinu, iza
toga se uhvati google-anja i odvoji 2-3h za prucavanje tematike i
garantiram ti da ces ostat zabezeknut dezinformacijama, poluistinama i
lazima koje novine svakodnevno serviraju... Zapravo, kad smo kod toga,
uzmi bilo koju temu i primjeni ovu formulu...
HDZ vs SDP is like Alien vs. Predator. Whoever wins, we lose.
RzR
2013-02-27 18:20:06 UTC
Post by Jakov Sosic
Post by RzR
Post by Kresimir
Post by 24sata
[...]
hoces reci da samo teretanom i regularnom ishranom, nema nikakve sanse
da netko izgleda kao stallone u njegovim godinama? :)