Nešto mi se extremno mršavljenje više nesviđa :)
(prestaro za odgovor)
BlackRock/Vanguard
2013-04-24 03:44:18 UTC

Nakon mršavljenja ostaje abdominoplastija, operacija uklanjanje viška kože
sa stomaka.
Ožiljcima treba puno godina da nestanu.
Meni bi čak trebao body lift što je još ekstremnije.
Rizik postoji.
Strah postoji.
Ovaj video mi liči na mesare u akciji.
I nema šanse da će mene netko tako rezati - k'o svinju :)
Kresimir
2013-04-24 06:01:26 UTC
Zasto bi uopce isao na tako sto??

Ako imas viska kila, nisi ih dobio u par dana vec u par godina tako da i
njihovo skidanje traje isto toliko.

Dakle, promjena zivotnih navika. Na bolje.

Izbaci smece iz prehrane -> prvi korak je da ih uopce nemas u frizideru.
Zatim treninzi. Idealno je 3-4x tjedno, ali ja treniram 2x tjedno i jako sam
zadovoljan! Kilaze idu gore, vidi se da treniram i odlicno se osjecam.

Ne ides na natjecanja. Cak naprotiv , bitnije je trenirati dok mozes, a to
znaci cijeli zivot.
BlackRock/Vanguard
2013-04-24 06:56:57 UTC
Post by Kresimir
Zasto bi uopce isao na tako sto??
Ako imas viska kila, nisi ih dobio u par dana vec u par godina tako da i
njihovo skidanje traje isto toliko.
1997. sam se počeo debljati, misliš da trebam čekati toliko godina da
omršavim :)))

2008. sam omršavio 8kg (na oko 100kg)uz
4kg u prvom mjesecu ostalih 4kg u više mjeseci
-lagani trening, prvo sam išao na dobijanje kondicije
-hrana: piletina, svinjetina, whey, zobene p., posni sir s biberom(cink) :),
pivo i mango za smanjenje kiseline,glutamin, kreatin, omega,...
-imao sam osobnih problema i udebljao sam se još i više
Post by Kresimir
[...]
Planiram bolji weight loss od prošloga
1.povećati kondiciju
-hranom - inzulin se stabilizira gorkom salatom od maslačka, batatom,
ukidanjem štetnih namirnica, biber(cink pomaže ali izaziva alergije ako ga
konzumiram previše)
-laganom aktivnošću "do koliko mogu" :), zatim trčanjem , zatim stepenice,
stepenice sa utezima, teže i teže kasnije
2.Hrana:
-kalorije na razini gdje gubim težinu a ne mišiće
-oko 50-100g proteina dnevno +oko 1200kcal ostalo npr. pola kg pilećih
prsa+500g batat sirov+sok od paradajza+još nešto
-kad dođem u fazu gdje koristim mišiće intenzivno povećati whey
3.Suplementi
-glutamin
-kreatin mi izgleda neće pomoći
- l-carnitin od multipowera više radi okusa
-pyruvat možda, okus je odvratan
-možda probam i fat burnere
-možda super charge labrada
4.Steroidi(možda) i lijekovi
-Pfizer Halotestin
-???
5.Hipnoza :)))
6.Dobar san, redovnih punih 9h dnevno
7.Sex kao vježba 2xpola sata dnevno kad dođem u kondiciju :)
8. skinut ću optimalnu količinu kg, a ne maksimalnu i ništa od jebene
operacije, nisam ja svinja da me režu ti mesari!!!
BlackRock/Vanguard
2013-04-24 06:59:46 UTC
Nekada sam bio u kondiciji. Sat vremena vožnje bicikla maksimalnom brzinom
mi nije predstavljao problem.