Brijanje
(prestaro za odgovor)
Tech
2013-04-19 13:09:19 UTC
Jel ima tu jos nekoga? Zanima me cime se brijete.. Dakle lice, prsa,
ispod pazuha, jaja, noge sta god :) Meni pali ovaj zadnji proglide,
prije toga Fusion, nema nikakvih problema, jedino sto zna biti
problema kada prsa malo zarastu.. Zato ih prvo najbolje trimmati
trimerom na el. brijacem aparatu pa zatim britvicom.
Probao sam i elektricnim ali to je ziva muka. Mora se proci po istom
dijelu 5-6-7 puta, ogromna iritacija..
Je li netko koristio onaj philips bodygroom elektricni brijac za
tijelo?
BlackRock/Vanguard
2013-04-19 18:38:37 UTC
Ja imam nešto poput konusa, to je valjda za svinje,... Ide super, pogotovo
za jajca.