(prestaro za odgovor)
traubenzucker
big
2006-10-25 06:33:14 UTC
Dobili su u DM-u neke lizalice i bonbone od Traubenzucker-a pa me zanima kad
ih mogu uzimati da ubijem volju za slatkim a da ne poremetim IS i te sheme.
opaki zli gad Jelenko
2006-10-25 06:58:23 UTC
Post by big
Dobili su u DM-u neke lizalice i bonbone od Traubenzucker-a pa me zanima kad
ih mogu uzimati da ubijem volju za slatkim a da ne poremetim IS i te sheme.
to ti je najgluplji izbor ako ne zelis poremetiti IS.

dobro je poslije treninga, al sumnjam da se isplati, a i da je prakticno.
MrJinks
2006-10-25 07:06:24 UTC
Post by big
Dobili su u DM-u neke lizalice i bonbone od Traubenzucker-a pa me zanima kad
ih mogu uzimati da ubijem volju za slatkim a da ne poremetim IS i te sheme.
Ne, nikako. Odakle ti ideja da ti cista glukoza nece poremetiti IS?
Mislim, obican secer bi vjerojatno bio bolji izbor od toga. :)
urelic
2006-10-25 07:28:21 UTC
ocito neznas sta je gi i sto je glukoza, glukoza ti od sve moguce hrane
najvise poremeti is, a to je povoljno samo poslije treninga, jer ti inace
tako velik is u danu u svrhu dobivanja masti
big
2006-10-25 07:33:09 UTC
Ok. Nista od toga.
Mozda poslije treninga i poslije PWM liznem jednu tek toliko posto sam ih
vec kupio. :)
Vedran Presečki
2006-10-25 07:34:21 UTC
Post by big
Dobili su u DM-u neke lizalice i bonbone od Traubenzucker-a pa me zanima kad
ih mogu uzimati da ubijem volju za slatkim a da ne poremetim IS i te sheme.
Samo iz treninga u okviru obroka iz treninga.

Tijekom dana volju za slatkim možeš ubijati
kombinacijom Inkospor Muscle Gainer 85% proteinom,
zobenima i sušenim grožđicama, ribizlima ili
brusnicama.
big

T0m0 S0mb0lac 'Som'
2006-10-25 08:26:05 UTC
Post by big
Dobili su u DM-u neke lizalice i bonbone od Traubenzucker-a pa me zanima kad
ih mogu uzimati da ubijem volju za slatkim a da ne poremetim IS i te sheme.
Evo, kao početnik koji jest pročitao FAQ usudim se progovoriti :) i
staviti svoje mišljenje na kušnju pred profićima - Traubenzucker-a samo
tijekom i poslije treninga i nikad više.

Ja svoje povremene "oscilacije u snazi volje" izliječim s malo grožđica
ili Mavrovićevim "Makrolačićem" (med, grožđice, eko-brašna).
--
Som, kripl.ing.

Dnevno umre 18000 djece mladje od 5g zbog gladi www.thehungersite.com
Croatian ethno doom metal www.soundclick.com/somcro
XOMU Elektricki casopiz za razbirazonodu i brigu www.somware.hr/xomu
Zasto se kaze "narancina koza" ako nedvojbeno izgleda kao slonovska?
urelic
2006-10-25 08:59:54 UTC
Post by big
Dobili su u DM-u neke lizalice i bonbone od Traubenzucker-a pa me zanima kad
ih mogu uzimati da ubijem volju za slatkim a da ne poremetim IS i te sheme.
Evo, kao poèetnik koji jest proèitao FAQ usudim se progovoriti :) i
staviti svoje mi¹ljenje na ku¹nju pred profiæima - Traubenzucker-a samo
tijekom i poslije treninga i nikad vi¹e.
Ja svoje povremene "oscilacije u snazi volje" izlijeèim s malo groŸðica
ili Mavroviæevim "Makrolaèiæem" (med, groŸðice, eko-bra¹na).
ti shvacas da su grozdice isto ko i glukoza, to se cak jede poslije treninga
u gradovima u kojima nema dm-a, znaci grozdjice=glukoza=SAMO poslije
treninga
Stjepan F.
2006-10-25 09:03:24 UTC
Post by urelic
ti shvacas da su grozdice isto ko i glukoza,
nisu isto,GI glukoze je 100,a grozdjica 60

--
DO NOT FEED THE TROLLS, PLEASE.
FUTTERN SIE NICHT DIE TROLLE, BITTE.
N'ALIMENTEZ PAS LE TROLLS, S'IL VOUS PLAIT
Stjepan F.
2006-10-25 09:05:17 UTC
"Stjepan F." <***@NOSPAMvolny.cz> wrote in message news:ehn98s$bgs$***@ss408.t-com.hr...
Before activity
(low GI foods) Help sustain blood glucose levels

During activity
(high GI foods) Maintain glucose for working muscles

After activity
(high GI foods) Restore muscle glucose

T0m0 S0mb0lac 'Som'
2006-10-25 09:24:29 UTC
Post by urelic
ti shvacas da su grozdice isto ko i glukoza
Ni približno nije isto, niti su to dvoje isti niti je situacija ista:

(1) Grožđice imaju cca duplo manji GI:

http://www.bodybuilding.com/fun/fawnia23.htm

(2) par grožđica da prevarim samoga sebe = par grama svega, a tek
koliko je to malo glukoze. To je cca tri kristalića glukoze na žlici?
:)

Kad odrastem zelim biti redatelj kretenskih televizijskih reklama.
Mr Improper
2006-10-27 08:30:22 UTC
Post by big
Dobili su u DM-u neke lizalice i bonbone od Traubenzucker-a pa me zanima kad
ih mogu uzimati da ubijem volju za slatkim a da ne poremetim IS i te sheme.
U tom slucaju ti je bolji onaj drugi, fruchtenzuker :D Moj osobni favorit
jesu sushene datulje, ili smokve.

Quazaar