traubenzucker gdje u Ri. ?
(prestaro za odgovor)
analogue
2005-04-02 14:59:23 UTC
pozdrav ekipica,
gdje ga u Ri. nabaviti. Znam da je DM u gradu imao neko
preuredjenje/preseljenje/zatvorenje, uglavnom, radi li jos ?
Ima li glukoze, lanenog mozda po vecim centrima Metro, Getro, Konzum, moguce
i po nekoj jeftinijoj cijeni ?
havla Vama
Vol u kupusu
bojim se da nema, ali imas vise DMova pa nije valjda da ih sve preuredjuju?
analogue
2005-04-04 13:46:04 UTC
Post by analogue
i po nekoj jeftinijoj cijeni ?
havla Vama
bojim se da nema, ali imas vise DMova pa nije valjda da ih sve
preuredjuju?

ne znam za druge DM-ove, pa ako moze koja lokacija, zahvalan.
Ovo u vezi vele-trgovina je provjereno ili pretpostavka ??
tnx
GigiMigi
2005-04-05 20:56:22 UTC
Post by analogue
[...]
Dm-ovi u robnoj kuci Ri i na Brajdi uredno rade, a obje
prodavaonice imaju Traubenzucker, kao i Omega-3
Lacshol [ Das Gesunde + 90kom po 21,90] u kutiji plave
boje, te skuplju varijantu istih u bijeloj kutiji [84kom po 34 kn].
Laneno ulje mozes nabaviti u Ganesi (preko puta pravoslavne
crkve) gdje trenutno imaju samo ono od nizozemskog proizvodjaca
po 34,50 kn/250 ml (sjemenke lana su 16kn/kg) ili u Lotos-u preko
puta trsatske crkve gdje je nizozemsko nesto jeftinije - oko 31 kn,
dok je talijansko oko 29 kn.
analogue
velika hvala
analogue
2005-04-06 14:22:58 UTC
Post by GigiMigi
[...]
PS.
vidim da vas dosta umjesto lanenog koristi te Omega-3 Lacshol kapsule, to
zbog 'zahtjevnog' okusa lanenog ili jer je ovo straight izvor istih ?
E sad me zanima koliko bi trebalo uzeti tih kapsula da zamjene, recimo 3
zlice lanenog dnevno ??? ....po svemu sudeci laneno ispada isplativije ili
sam u krivu.
hvala
Racho
2005-04-06 18:16:48 UTC
Post by analogue
[...]
nemozes mijenjati laneno sa lachsolom i obrnuto
trebao bi uzimati oboje
ako vec zelis/moras birati onda uzmi samo laneno
analogue
2005-04-07 19:11:13 UTC
Post by Racho
Post by analogue
[...]
pa sta nema omega 3, 70% u lanenom ?
i koliko dnevno treba uzeti kapsula lachsol-a, dakle koliko puta po koliko
tableta.
Hvala
Racho
2005-04-07 20:32:57 UTC
www.bbfaq.tk

stavak 26.
analogue
2005-04-07 22:06:42 UTC
Post by Racho
Post by analogue
[...]
big tnx. Citao sam sve pred neko vrijeme, ali izgleda da bi trebalo ponoviti
ponesto ;)