iskustva?
(prestaro za odgovor)
fix
2007-05-28 11:57:39 UTC
vezana za uzimanje winstrola......

imam 185 kg i 94 kg..........odlicna misicna masa al se nikako rjesiti 2-3
cm sa trbuha

da li je winstrol za to dobar.....
kako trenirati onda? anaerobno?
je li potrebno svaki dan?
Jakov Sosic
2007-05-28 13:03:14 UTC
Post by fix
[...]
Okani se sinko winstrola...
--
| Jakov Sosic | ICQ: 28410271 | PGP: 0x244F89CA |
| start fighting cancer -> http://www.worldcommunitygrid.org/ |
Ghibli
Jakov Sosic
2007-05-28 19:06:40 UTC
zašto?
Pogledaj njegovo pitanje - eto zasto.
Mateo
2007-05-28 20:28:56 UTC
Post by Jakov Sosic
Post by Ghibli
za¹to?
Pogledaj njegovo pitanje - eto zasto.
ako ne nista drugo, onda bas zato!
olymp
2007-05-28 14:41:34 UTC
Post by fix
kako trenirati onda? anaerobno?
Salo skidas?
Pa sta je sa starim dobrim efedrinom i clenom?
Caveman
2007-05-28 14:55:07 UTC
Post by fix
[...]
Izbalansirana prehrana, treninzi s teskim utezima te kvalitetan kardio su
sasvim dovoljni da se ogulis do kosti.

Ako mislis drasticno rezati kalorije, winstrol nije nesto posebno andorogen
te nece biti u stanju da sacuva misicnu masu. Osim ako ne uzmes velike
doze,a onda reci pa- pa zglobovima te krvnoj slici,libidu, vjerojatnost za
gynecomastiu je isto jako velika ( toksican i za jetra jako)

(...Jedina fora kod njega ti je sto je to u biti klasicna vodena suspenzija
pa ga mozes i piti umjesto da ga ubrizgavas...Gubis na efikasnosti, ali ne
nesto previse...)

Inace, imas pametnijih nacina da se izrezes ako vec moras koristiti nesto s
nedozvoljenog popisa !!!!!

Mogao bi nam na binaries staviti slike prije kure, sakrij glavu da vidimo
kako ce to ici... Mozda je to malo neeticno,ali nismo te mi nagovorili na
winny.
Oldman
2007-05-28 21:29:49 UTC
Post by Caveman
Post by fix
[...]
Da li ti uopce znas sto je Winstrol?
winny.
Caveman
2007-05-28 22:19:19 UTC
Post by Oldman
Da li ti uopce znas sto je Winstrol?
Winstrol Depot (Stanozolol)

O ovome sam pricao...Moj bed...
Caveman

Mateo
2007-05-28 15:24:22 UTC
s obzirom da si ocito ne pretjerano upucen u anaboliku, mislim da ti je
mudrije da s time ne petljas.... naravno da neces poslusat savjet, ali onda
se barem probaj posavjetovat s nekim stvarno upucenim, a nemoj slusat price
s interneta... preozbiljne su to stvari....
diabolik
Jeli uvjet da taj koji je upucen nema pristup internetu?
ole
:))))))
fumer
2007-05-28 18:48:47 UTC
Post by fix
[...]
Mrvicu si lakši i niži od mene i isti problem.

Dok se nisam sabrao sa prehranom i shvatio da princip
"pa kaj to je samo jedan sendvič, već dva dana idem po dijeti"
ne pali, nije išlo ni mm dolje.

Ne isplati se zajebavati sa Winstrolom, pogotovo ako nije u stacku s nečim,
jer će ti sjebati lipidni profil, pogotovo što ga oralno moraš uzimati pun
kurac a ako ćeš aplicirati, onda ima i boljih izbora.

Treniraj 4 puta tjedno anaerobno u danima kad ne treniraš ubaci aerobno,
drži se dijete i broja kalorija, spavaj dovoljno i ići će polako... ali
sigurno
Stjepan F.
2007-05-29 09:45:45 UTC
Post by fix
da li je winstrol za to dobar.....
kako trenirati onda? anaerobno?
je li potrebno svaki dan?
pa bas i nije ,nema smisla da si sjebes krvne lipide i zglobove i ne
napravis nista...

za cilj koji ti zelis su ti primobolan ,masteron i slicne stvari ,mada tesko
da ce napraviti nesto sa uzimanje prima solo,tematika ti je ipak malo
kompliciranija...
DO NOT FEED THE TROLLS, PLEASE.
FUTTERN SIE NICHT DIE TROLLE, BITTE.
NON ALIMENTARE I TROLLI, PER FAVORE
N'ALIMENTEZ PAS LE TROLLS, S'IL VOUS PLAIT
2007-05-30 16:35:32 UTC
Covjek vas je pitao kako da ga uzme a ne dal da ga uzme :))

Trebao bi se vise informirat to je istina, ali da ce se bas ubiti winstrolom
ako ga krivo uzme nece, mozda nece sevit, i imat ce nuspojava. ali to je
skola.... drugi put ce pametnije :)
U svakom slucaju winstrol i propionat su dosta dobra kombinacija...

Savjet sto se tice tematike, postoji knjiga Dorucak sampiona, isplati ju se
procitat...