(prestaro za odgovor)
winstrol
Denis
2012-11-23 12:14:46 UTC
Dal ima tko kakva iskustva sa tim?
Dal se isplati? Kolko je siguran?
dogwelder
2012-11-24 00:57:28 UTC
Post by Denis
Dal ima tko kakva iskustva sa tim?
Dal se isplati? Kolko je siguran?
Definiraj "isplati se".

Mislim, riskiraš kojekakve gadne nuspojave,
a čemu?
Što fali klasičnoj formuli utezi + prehrana + disciplina = rezultat ?
mici
2012-11-26 10:22:53 UTC
1.da li znas da je to za definiciju?!
2. da se mora uzimati sa jo¹ neèim?
3. da se uzima samo nekih 6 tjedana?
ima jo¹ toga ali za poèetak ovo trebas znati...
Post by dogwelder
Post by Denis
Dal ima tko kakva iskustva sa tim?
Dal se isplati? Kolko je siguran?
Definiraj "isplati se".
Mislim, riskira¹ kojekakve gadne nuspojave,
a èemu?
©to fali klasiènoj formuli utezi + prehrana + disciplina = rezultat ?
mici
Denis
2012-11-28 21:12:57 UTC
Pa bas i ne znam puno o tome pa pitam. Cuo sam da se moze skinut par kila i
dobit na definiciji. Inace ajmo rec da sam zadovoljan misicnom masom.

Stvar je u tome sto nisam discipliran. Ne mogu si odrediti sto cu jest i kad
:-) Ne jedem kasno na vecer, ne jedem slatko i jedem krivo, nemam male
obroke nego jedan 2 veca i jos onako usput. Jedem previse ugljukohidrata.
Dugogodisnje navike je tesko iskorijeniti.

Sve mi se prima na trbuh i bokove. Tu imam kojih 4-5kg za skinuti. Sa
ostatkom tijela sam kolko tolko zadovoljan.
Preko ljeta sam 3-5 puta imao kardio bicikl il trcanje. Te jos 2x tjedno
nekad 3 u teretani anaerobne vjezbe. Sad dok je jos ok vrijeme odem 2x
tjedno trcat.

Evo to je prica u kratko, zanimaju me nuspojave, i sam ucinak, ako se malo
skockam dam si reda 6 tjedana dal ce se sto istopit sa trbuha :-)
Sa jos cim se treba uzimat?
da

Sa jos cim se treba uzimat?
Denis
2012-12-10 22:41:01 UTC
Kaj to umjesto vijagre? :-)
Di ima tog za kupit kod nas?
Renato
2013-01-15 20:28:40 UTC
Post by dogwelder
Post by Denis
[...]
ajd nas molim te prosvjetli s gadnim nuspojavama